Provocare

Dacă ai probleme cu sănătatea FIZICĂ sau cea a BUZUNARULUI,
...dacă vrei să realizezi ceva mai mult în viaţă decât ai făcut-o până acum şi nu ştii CUM...
ai ajuns în locul potrivit !

TE AJUTĂM SĂ IEI O DECIZIE INFORMATĂ !

Forever Business Owner Independent (FBO)
ID: 400 000 133 044
George&Cornelia MIHAI
Email: cotmro@yahoo.com

miercuri, 28 iulie 2010

OPINII...

Cristofor Columb :
Sint 4 plante indispensabile pentru sanatatea omului: griul, strugurii, maslinele si planta de aloe. Prima hraneste, a doua bucura inima omului, a treia aduce armonie, a patra te face sanatos.
Mahatma Gandhi:
Ma intrebi despre secretele fortelor care mi-au dat putere in timpul lungilor mele posturi: credinta mea de neclintit in Dumnezeu, viata mea simpla si planta de aloe, al carei efect benefic l-am cunoscut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu